längtar så till hästön!

imorgon kommer entligen hästön till jorvik! det ska bli så spännande/roligt! för om man bara har råd kan man ju ha hur många hästar som heldst. och ön.. den ser så vacker ut! xD ett paradis för en häst. undrar bara hur så många hästar kan få plats på den lilla ön xD <33
 
vilka hästar jag ska skicka dit? jo, jag vet inte säkert om jag kommer att lämna in några men.. om jag skulle välja 3 st som jag skulle skicka dit så hade det nog vart.. hmm.. wildwinner, bravegirl och kanske.. winter warrior. :) det är dom som jag rider minst. För Nightstar/Night rider jag på scampionat (han är den enda i level 15 xD), Lovedreamer/dream rider jag när jag är på dressyr event. dock är hon i låg level men det gör ju typ inget i dressyr. silverprince/prince är ny så håller ju på att levla honnom (kommer nog att göra ett level inlägg senare när jag levlat honnom för idag). och ja.. winterwarrior/Oskar är min enda ponny, men honom rider jag sällan, samma med wildwinner/Winny honnom rider jag också sällan. har tänkt att han ska bli min "framtida" schampionat häst. och så har vi bravegirl/brave som det var  också längesen jag red. man kan säga att hon var min gamla prinsessa (nu kan lovedreamer typ ha tatt över den platsen men jag vet inte..). 
har inte så mycket mer att säga.. :) så får väl sega hejdå nu :D
 
gammal hederlig bild från min första tid i star stable <33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rainstar.blogg.se

Min blogg om starstable online

RSS 2.0