WildFlower <3

har funderat på att köpa en quarterhäst ända sedan den kom, för asså animeringarna är helt .. grymma! man har ju sett alla med quarterhästar springa förbi och dom springer och hoppar jätte fint. och sedan när dom står still kan dom beta eller böja på ena benet. men jag har vart osäker eftersom att jag vill ha en fjording också.
 
men nu bestämde jag mig entligen för att köpa en iallafall! jag stog mellan den svarta och den isabell färgade.. fast jag bara äälskar den isabell färgades bläs så den fick det bli haha xD jag funderade länge på namnet, men sen så fick det bli WildFlower för hon är så vacker men endå busig :) igår kväll så testade jag henne och började levla lite med henne och det gick jättebra. hon är ju hur snabb som heldst! fast starstable skulle fixa så att den är lika snabb som alla andra hästraser. 
 
idag så tog jag några bilde på henne iaf <33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rainstar.blogg.se

Min blogg om starstable online

RSS 2.0