DBC!

​I förrgår blev jag med i klubben diamond bubbles company tillsammas med issa och sara. vi blev såklart välkommnade av alla snälla människor i klubben och jag tror att jag kommer trivas jätbra. har tidigare viljat gå med i klubben men det har varit lång kö så nu när min kusin gick med i klubben sa hon att jag kunde gå med!

Gjorde också lite uppdrag idag eftersom att jag har ganska många. Däremot blev jag lite irriterad på att uppdraget med Mandy inte fungerar för mig så hon stannar på ett speciellt ställe hela tiden. Ska nog skicka ett mejl till supporten så att de kanske kan fixa det. 

detta inlägget la jag upp lite sent så fler inlägg kommer snart!

 
//Lill-Becca


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rainstar.blogg.se

Min blogg om starstable online

RSS 2.0