Börjar igen

har inte bloggat på länge men nu har jag bestämt mig för att börja igen! tänkte gå igenom lite saker snabbt så att ni som inte läser min blogg ser vems blogg ni gått in på.
 
för det första så heter jag Rebecca Rainstar och är i level 16. jag har spelat starstable i 4 år till sommaren och mina närmaste vänner sedan dess är Isabella Moonwater, Emma Southknight och Sara Mooncamp.
 
jag har vart mycket osäker när det gäller klubbar och har hoppat mellan egen klubb och annan klubb väldigt mycket. Just nu är jag klubblös och tänker gå med i en stor bra klubb som är hyfsat aktiv.
 
jag ska då försöka att vara aktiv och lägga upp minst ett inlägg varje dag. jag säger till om jag ska någonstans och inte kan skriva några inlägg i förväg.
 
Följ min instagram också! > rebecca.rainstar <
 
Gammal bild å mig och min finaste Silverprince (prince)
 
//Lill-Becca


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rainstar.blogg.se

Min blogg om starstable online

RSS 2.0