Rid klubbar..

Har hänt rätt mycket angående mina klubbar ljust nu.. först och främst har jag upplöst magic runners :( varför? jo för att jag ena dagen hade 8 stycken i klubben och andra o. ska testa på att vara med i en klubb istället för att ha en egen. för har man en egen så måste man ta hand om den och hålla den aktiv hela tiden. så nu är jag med i en ny klubb :) Vi var runt 13 st när jag kollade sist tror jag. dem är gätte snälla i den här klubben. så kommer nog att va kvar i den ett tag till.
 
kommer alltså att lämna den om några dagar/veckor tror jag. som sagt.. inte för att ni är taskiga eller att jag känner mig utanför. utan det är för att jag letar efter en klubb som passar ljust mig <33 får nog leta efter en sådan ett tag till. men så länge är jag kvar i denna :)
Jag går i skolan och så så jag slutar skolan runt 2 tror jag, och på onsdagar typ 1. så loggar in på sso typ klockan kvart över tre ungefär. förutom på onsdagar.. då loggar jag in klockan 2 typ :D
 
Så vill va med i en klubb som passar in hyfsat med tider osv.. Vill också att klubben ska vara snälla, roliga och mycket roliga event (ska gärna komma ett antal för att det ska va kul). Så en stor och aktiv klubb :) de vill säga att det kommer runt 9,10,11 på event :D vill inte kräva för mycket, men detta hade varit en perfekt klubb m den hade allt detta :D
 
Vill bara säga.. Jag förstår inte vitsen med att alla skapar en massa klubbar hela tiden.. Om alla vill ha en egen klubb.. hur många kan då kunna vara med i klubben om några år? :)
 
arkivbild på när jag köpte love dreamer <33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rainstar.blogg.se

Min blogg om starstable online

RSS 2.0