Få ditt hår specialfixat!!!

Jag har tänkt att fixa håret på massa personer! alla ska få chansen att få sitt hår "animerat" på bild som kommer hamna med i ett inlägg på bloggen! :D bilden kommer visa från axlarna upp till huvudet - alltså det spelar ingen roll vad ni har på er XD Animeringen kommer att se ut ungefär såhär:
Det enda du behöver göra för att bli med på animeringsgrejen är att:
 
1. Skriv i kommentarer att du vill vara med på den här aktiviteten.
2. Kom till fortpinta, och möt mig vid James klockan 6.
3. vänta tills jag säger ditt namn - Då ska jag ta kort på dig
Har du några fler frågor så fråga det i kommentarer.
 
 


Kommentarer
Emma Soutknight

ja vill det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Svar: bra kom till James i fort pinta efter fpc då ;D
Rebecca Rainstar/ Becca

2013-08-31 @ 17:56:48
URL: http://soutknight.blogg.se
Isabella Moonwater

Jag är med ;D

Svar: ok kom till james i fort pinta efter fpc då ;D
Rebecca Rainstar/ Becca

2013-08-31 @ 17:58:51
URL: http://moonwater.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rainstar.blogg.se

Min blogg om starstable online

RSS 2.0