serie

det var envacker morgon och jag gick till min pappa ( säkerhetsvakten i fort pinta )
vi satte oss och pratade vid ett bort på kafeet.
han skulle visa mig en underbar överaskning sa han. vi gick bort till stallet och han höll för ögonen på mig. han sa att jag kunde titta. när jag tittade kunde jag intre tro mina ögon det var en ...
den heter night star sa pappa. han är en av världens bästa tävlings hästar. och nu är han bara din. ta en ridtur vett ja! jag sadlade honnom.
när jag sadlade honnom så sa säkerhetsvakten att jag behövde hjälm om jag skulle rida honnom och ta på dig lite ridkläder.visst! svarade jag.
kan jag ta en tur i byn? frågade jag. såklart du får.
 
FORTSÄTTNING FÖLJER :-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rainstar.blogg.se

Min blogg om starstable online

RSS 2.0