"händerna mot himlen"

svenska:
 
Tror du att du och jag kommer att ses igen?
Tror du att du och jag har en framtid, tillsammans?
Tror du att du och jag kommer att leva länge än?
 
Det tror inte jag
 
Tror du att du och jag kommer att minnas den kvällen?
Tror du att du och jag kommer att drömma oss tillbaka?
Tror du att vi kommer leva lyckliga i alla våra dar?
 
Även om vi aldrig mer ses
 
Händerna upp i luften
Pannan i baren,
nu spränger vi taket
 
Hamnar i himlen där
änglarna gråter
Stan är vaken
Allt är förlåtet älskling
 
Händerna upp i luften
Vi ska bli fulla
Livet är meningslöst
Vem bryr sig?
 
Natten är vacker
Du är som natten
Jag är en vinnare igen
 
Tror du att du och jag kommer att vinna det här racet?
Tror du att du och jag har en chans mot alla andra?
 
Jag önskar att jag
kunde gå på någonting
mer än bara känslan
 
Av att allt redan är försent
 
Händerna upp i luften
Pannan mot baren
nu spränger vi taket
 
Hamnar i himlen där
änglarna gråter
Stan är vaken
Allt är förlåtet älskling
 
Händerna upp i luften
Vi ska bli fulla
Livet är meningslöst
Vem bryr sig?
 
Natten är vacker
Du är som natten
Och jag är en vinnare
igen
 
igen
igen
 
engelska:
 
Do you think you and I will see you again?
Do you think you and I have a future together?
Do you think you and I will live a long time ?

I think not

Do you think you and I will remember that night?
Do you think you and I will dream us back?
Do you think we will live happily ever age?

Although we never seen

Hands up in the air
The boiler in the bar,
now detonates we ceiling

Ports in the sky where
angels cry
Stan is awake

All is forgiven darling

Hands up in the air
We will be full
Life is meaningless
Who cares?

The night is beautiful
You are like the night
I am a winner again

Do you think you and I will win this race?
Do you think you and I have a chance against everyone else?

I wish I

could go on anything
more than just feeling
Of that everything is already too late

Hands up in the air
Forehead against the bar
now detonates we ceiling

Ports in the sky where
angels cry
Stan is awake
All is forgiven darling

Hands up in the air
We will be full
Life is meaningless
Who cares?

The night is beautiful
You are like the night
And I'm a winner
again

again
again
 


Kommentarer
KOmpis

Inte jätte bra översättning, men det är bra! ;)

2013-10-28 @ 22:16:39
Kompis

Det är ju från google översätt!xD

Svar: mm men vad heter du egentligen? :) du kan vell inte heta kompis? xD
Rebecca Rainstar/ Becca

2013-10-28 @ 22:19:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rainstar.blogg.se

Min blogg om starstable online

RSS 2.0