kommande klubb...

har tänkt ett tag på att skapa en ny klubb nu ifall att det blir en kö med mer än 10 personer uppskrivna. klubben ka vara aktiv med många event så att ifall man missar ett så kommer fler senare eller nästa dag. varje fredag. lördag eller söndag så kommer vi att tävla mot andra klubbar. det blir nog inte de första veckorna (blir för tajt inpå starten) så kommer också att hålla i de flesta aktiviteter nu (typ alla) fast senare kommer ni få hålla i många aktiviteter :) det kommer att vara 1 till 3 event/ lektioner varje dag. om du inte är aktiv (att du inte kommer på de flesta event) så hamnar d på novis. är du novis så betyder det att du måste vara väldigt aktiv i två veckor (annars riskerar du att åka ut ur klubben!vi kommer att ha ett eget klubb sett, regler för titlar, klubb plats o så vidare ;D komentera om du är intresserad. jag kommer sedan att skriva upp dem på en klubb kö på denna blogg. senare kommer jag att skapa en klubb blogg när jag vet vad klubben kommer att heta m.m. där kommer jag att skriva schemat för veckan, klubb regler, tävlingar och mycket mer.
 
när det blivit en lång kö så kommer jag att skriva brev till alla om att träffas (som ett möte). och så bjuder jag in alla. i början får ni bli medlemmar. men senare på veckan på klubb mötet frågar jag till exempel om ni vill vara ridlärare, erfaren ryttare eller elev xD Emma darkrock, om du läser detta så snälla bli inte ledsen för att jag lämnar efter ett tag. skulle jätte gärna vilja ha tävlingar mot din klubb om du vill det ;D
 
som sagt så skapar jag inte klubben fören minst 10 personer hamnat i klubb kön. den kommer också att flyttas till klubb bloggen senare. ps. detta är en klubb för star riders ;D
 
arkivbild på mig och Bravegirl


Kommentarer
Madelyn Youngknight

Vill bli medlem i klubben

2013-10-10 @ 15:31:32
Alessandra KInglord

jag skulle vilja va med

Svar: tack skriver upp dig på listan ;D
Rebecca Rainstar/ Becca

2013-10-11 @ 18:22:16
URL: http://jorviknew.bloggo.nu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rainstar.blogg.se

Min blogg om starstable online

RSS 2.0