minnesstund (Night) <3

några bilder på Night som jag tagit. allt från när jag började spela tills nu <3 älskar dig Night! "you are my Life <3"
vara som sagt några bilder bara xD tyvärr hittade jag inga bilder från när jag var icke star rider för då bloggade jag ingenting ;D tack alla för att ni läser denna blogg... men framför allt tack så jätte mycket Nightstar. för att du följt mig enda sedan jag klivit igenom moorland öppningen för första gången. du får mig att komma ihåg varför jg spelar sso! du har alltid funnits där för mig. jag kommer ALDRIG att glömma dig. kunde jag sälja dig så hade jag absolut inte haft en enda tanke om att sälja dig!!! av alla hästar som finns är du min favorit. om ni väljer din färg som diss på sin blogg så säger jag en sak: Nightstar har den finaste manen som liknar guld i mina ögon och din glänsande svarta färg som är så speciell. du är speciell! du är mitt hjärta <3 och det kommer du alltid att vara! I LOVE YOU!!! <3 YOU ARE MY LIFE!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rainstar.blogg.se

Min blogg om starstable online

RSS 2.0