Nightstars familj <3

 

Nightstar "Night"

Ras:

Kön: Hingst

Född: 1998 "15"

Födelsedag: 18 Maj

E. Dark

U. Voice

Night är en bestämd, stark och självsäker hingst. Hans syster heter Bravegirl.Hans tjej heter Angelsång och deras föl heter moonstar. Moonstar köpptes av min kommpis Isabella och Angel ägs av Emma. Nightstar är inte riktigt insatt på någon särskild gren än men han ÄLSKAR att tävla i championat. hans favoritgodis är sockerbitar <3

 

Angelsong Namn: Angelsong (Angel) Kön: sto född: 1998 (15 år) Ras: Blandras E. Hon är min hopp-häst för att hon älskar att hoppa. Hon älskar äpplen och vindruvor

 

Moonstar "Moon"

Ras: Blandras

Kön: Sto

Född: 2006 "7år"

E. Nightstar

U. Angelsong

Moonstar fick jag som föl och har därför själv tränat upp henne från grunden. Hon är min hopp-häst för att hon älskar att hoppa. Hittills har vi tävlat runt 4 gånger pga att hon inte tycker det är lika roligt att hoppa när folk tar kort på henne, men detta kommer för hoppnings vis att ändras med tiden. Hon älskar äpplen och vindruvor

 

Bravegirl "Brave"

Ras:

Kön: Sto

Född: 1999 "14"

Födelsedag: 17 Februari

E. Dark

U. Voice

Brave är modig och snäll. Innan jag köppte henne så bodde hon hos en elak gubbe. Eftersom att hon är syster till Night så fick jag reda på det i rätt tid. jag köppte henne och ny mår hon bra. Brave är väldigt förälkad i Winny, och dem kommer förmodligen få föl nån gång :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rainstar.blogg.se

Min blogg om starstable online

RSS 2.0