Beccas äventyr

-jag ska träffa Sara på cafet nu. Sara är min bästa vän, vi har känt varan ända sedan vi var små. Rebecca var på väg till cafet. hon svängde in från trappan i fort pinta.
- jag är sen, så hoppas inte att hon har gått. hon sa att hon snart skulle äta.
Jag såg hennes häst. då har hon alltså inte gått än. Ibland har det hänt att Becca blivit en och att Sara hunnit rida iväg innan Becca ens kom.
- Brave, jag ställer dig bredvid Saras häst. är det okej? xD
- Niiiihhiii, Ppprrrrrrr!!!!!!!!
- det tar jag som ett ja ;D jag kommer tillbaka om en liten stund, eftersom vi skulle ta en liten ute ritt.
Rebecca knöt fast Brave och gick sedan in till cafet.
Där satt Sara och väntade när Becca kom in.
Sara berättade om en artickel som hon läst i tidningen. det stod: En person förföljer olika personer hem till deras hus. efter det har man inte sätt de personerna mer. ser du hen så ring (nummer)
Rebecca steg upp på Brave och började rida uteritten. hon tänkte på den läskiga personen. tänk om "hen" förföljer henne??? i alla fall så skulle hon inte tänka på det. hon skulle ha kul med Brave.
Jag stannade. det kändes som om nån förföljde mig...
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rainstar.blogg.se

Min blogg om starstable online

RSS 2.0