frost runners!

 har vart med i en ny klubb ett tag nu :) för det bråkades lite med min förra... i alla fall så är min nya klubb jätte gullig! den heter frost runners <3 alla är väldigt aktiva och trevliga <3 :) hitills bara 4 medlemmar, men aja... om alla hjälps åt och bygger upp klubben kan det bli en gätte populär klubb med köer på klubb bloggen xD lite förhandsvisning av hur bloggen ser ut :):
 
medlemmarna:
klubb info:
 
välkommen till frost runners!
                                                                                                                   
klubben är nystartad så det kommer att ta tid att bygga upp den, och
att samla medlemmar. men vi kan sammarbeta tillsammans och få  
klubben att bli till en enda stor familj!                                                  
hoppas ni är här för att stanna! <3                                                      
 
läs om reglerna och event/ aktiviteter på                                            
frostrunners.blogg.se                                                                          
 
- Josefine Moonnight <3                                                                 
 
 
så det här var min nya klubb ;D (hoppas att det var okej att skriva allt detta på min blogg Josefine ;D <3) så hörs vi <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rainstar.blogg.se

Min blogg om starstable online

RSS 2.0