intervjuer del 1

har intervjuat fler personer än dem som jag skrev på inlägget förut men... aja xD här är några av intervjuerna. årkar inte skriva alla på en gång :)
 
 
Intervju med Jenny snowhill
 
jag: hur länge har du spelat sso?
Jenny: sedan 12/2 - 2012! :)
 
jag: hur fick du reda på att sso fanns?
Jenny: via fejjan! :D såg reklam där. :D
 
jag: när fyller du år?
Jenny: 23 maj
 
jag: hur många medaljer har du?
Jenny: säljer alla jag får, förutom gulden. dem behåller jag tills jag behöver jc.
 
jag: vem är din sso förebild?
Jenny: har ingen idol!
 
jag: ungefär hur många inlägg lägger du in på din blogg varje dag?
Jenny: oj allt från 0-5 xD
 
jag: vilken är din favorit färg och vilken är din favorit häst färg?
Jenny: mörkblå och svart på hästen! :D
 
jag: är du star rider för evigt?
Jenny: ja
 
jag: hur många vänner har du i sso?
Jenny: oj, rätt många nära vänner, men har fullt på listan!
 
jag: hur många hästar har du i sso, och vad heter dem?
Jenny: 6! :) dem kallas, Bay, Shacco, Mårten, Monstret, Tictac och Chels.
 
jag: beskriv dig med tre ord xD
Jenny: oj, ehm... knasig, snäll och normal ?? ;)
 
jag: vilken är din favorit mat?
Jenny: kebab <3
 
 
 
 
Intervju med Amanda ightfield
 
jag: hur länge har du spelat sso?
Amanda: sedan den 22 juli 2012
 
jag: hur fick du reda på att sso fanns?
Amanda: jag skulle kolla in mitt gamla stall på stallet.se och såg reklam för spelet. så jag testade det och fastnade :D
 
jag: när fyller du år?
Amanda: 12 december :3
 
jag: hur många medaljer har du?
Amanda: ingen aning ljust nu, säljer och får nya hela tiden xD
 
jag: vem är din sso förebild?
Amanda: jag har faktiskt ingen. ;)
 
jag: ungefär hur många inlägg skriver du på din blogg varje dag?
Amanda: 4 ungefär :3
 
jag: vilken är din favorit färg och vilken är din favorit häst färg?
Amanda: min favoritfärg är rosa. och hästfärg kan jag inte välja haha... gillar så många
 
jag: är du star rider för evigt?
Amanda: ja, blev det i januari eller februari ;)
 
jag: hur många vänner har du i sso?
Amanda: väldigt många ;)
 
jag: hur många hästar har du i sso, och vad heter dem?
Amanda: 6 stycken. skriver vad dom kallas. ;) Tellus, Snow, Rivala, Goliat, Collin och Felix
 
jag: beskriv dig med tre ord xD
Amanda: en liten knäpp sak, snäll och .. jag vet inte ; ;
 
jag: vilken är din favorit mat?
Amanda: TACOOOS <3
 
 
Intervju med Athena moonbell
 
jag: hur länge har du spelat sso?
Athena: jag har spelat sso sen förra sommaren ;D så
 
jag: hur fick du reda på att sso fanns?
Athena: jag såg det i tidningen min häst, tyckte att det verkade kul, jag fastnade direkt.
 
jag: när fyller du år?
Athena: jag fyller år 26 juni. jag föddes 01 så är 12 år gammal :)
 
jag: hur många medaljer har du?
Athena: 1 fiskemedalj xD och en vdc guld. jag har bara vunnit en medalj ,ett vdc guld. sålde min medalj jag fick när jag klarade gåd banorna för första gången.
 
jag: vem är din sso förebild?
Athena: jag tror nog att det är min klubbägare. hon jobbar på jätte bra med klubben och alla är alltid snälla mot varandra :) hon är också min championat coach. jag och några i klubben har träningar med henne då och då. min andra förebild är nog Esmeralda silver force. jag tycker att hon är duktig på att skriva.
 
jag: ungefär hur många inlägg lägger du in på din blogg varje dag?
Athena: jag har ingen blog :(
 
jag:vilken är din favorit färg och vilken är din favorit häst färg?
Athena: min favoritfärg är nog mingrön eller ljus rosa :) när det gäller hästar så gillar jag fuxar med höga strumpor och bred bläs.
 
jag: är du star rider för evigt?
Athena: jupp det är jag! :D
 
jag: hur många vänner har du i sso?
Athena: oj, det vet jag inte. många vänner i ice mustangs :) fast på vän listan så kanske 20?
 
jag: hur många hästar har du i sso, och vad heter dem?
Athena: jag har 5 hästar :) min start häst Angelbelle, och de andra Eveningqueen, Skyrider, Roseblood och Emberpearl.
 
jag: beskriv dig med tre ord xD
Athena: hmm den här var svår... kanske: hjälpsam, humoritisk, en som blir ringd d 27/7 haha :)
 
jag: vilken är din favorit mat?
Athena: favoritmat hmmm: måste nog vara spicy hot eller subway.
 
 
så...det kommer några till lite senare troligtvis xD


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rainstar.blogg.se

Min blogg om starstable online

RSS 2.0