roller i "Beccas äventyr"

ni vet väll att jag startat serien "Beccas äventyr". har bara gjort en del1 hittills. men för att kunna göra fler så skulle jag vilja ha lite roller ;D om du skulle kunna tänka dig någon så skriv det i komentar ;D alla roller är inte lediga :)
 
Sara (bästisen)          upptagen   (sara mooncamp)
 
(varierande kläder) helt vanliga ungdoms kläder xD
 
 
förföljaren                  upptagen   (emma Southknight)
 
(alltid samma) röd svarta läskiga kläder. hatt som döljer ansiktet. (typ svar cowboyhatt)
 
 
Beccas mamma         upptagen  (viktoria lowgren)
 
(varierande kläder) läder som ser vardagliga ut. de ska se lite vuxna ut helst ;D
 
 
servetris (café pinta)   upptagen  (lilly bluewood)
 
(alltid samma) kläder som ser ut som café jobbkläder. typ svartvita ;D
 
 
klasskompisar:
 
taskiga (2 st) + en ledare      alla lediga  
 
(varierande kläder) lite piff-paff kläder.
 
 
kompisar (4 st)                      3 lediga   (Stacy bluehearth)
 
(varierande kläder) vanliga tonårs kläder xD
 
FLER HAR JAG INTE KOMIT PÅ ÄN. SÅ VI SES <3


Kommentarer
Emma Sooutknight

jag vill va rollen som förföljaren XD

Svar: ok ;D
Rebecca Rainstar/ Becca

2013-09-24 @ 17:14:24
URL: http://soutknight.blogg.se
Lilly Bluewood!

Servetris kan aj va :3

Svar: ok bra tack ;D
Rebecca Rainstar/ Becca

2013-09-25 @ 14:43:59
URL: http://lillybluewood.bloggo.nu
Viktoria Lowgren

Hej vill va med ha mycket kläder så kan va mamma kompis eller mobbarena posta mig på sso Viktoria Lowgren

2013-09-25 @ 19:09:28
Viktoria Lowgren

Hej vill va med ha mycket kläder så kan va mamma kompis eller mobbarena posta mig på sso Viktoria Lowgren

2013-09-25 @ 19:09:29
Viktoria Lowgren

Eller posta mig inte på sso kan inte logga in på några dag så posta mig på min hotmail snälla /Viktoria Lowgren

Svar: ok, skickar på Hotmail när du kan va med och så vidare xD får se vilken du blir :)
Rebecca Rainstar/ Becca

2013-09-26 @ 07:38:31
Viktoria Lowgren

Okej XD

2013-09-26 @ 16:37:03
stacy blueheart

hej jag vill gärna vara förföjare eller en kompis <3

Svar: ok ;D
Rebecca Rainstar/ Becca

2013-09-28 @ 10:43:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rainstar.blogg.se

Min blogg om starstable online

RSS 2.0