södra jorvik ;D

förväntningar om södra jorvik kommer här xD:
 
vacker plats, eller hur :D för det första... undra vem om går där borta? och för det andra... hoppas att man kan sitta på bänkarna :) och vad är de för blå grej bredvid trädet???
jag hoppas att man kan vara i ladan. det kanske till och med är andra djur än hästar där! typ grisar, får, tuppar/höns, kor eller ankor xD fast om det är höstar så hoppas jag att det är fler boxar än i vanliga stall. men, aja vi får se ;D och transporten... BLÅ!!! xD
förs och främst så har de inte gjort klart huset på ena sidan tror jag xD den lilla tjejen... undra om man typ kan köpa speciella saker där :) och sist men absolut inte mist... jorvik stallet!!! är det där inne??? xD
Undra vad det där huseliknande berget  är för något. Jag tror att det är nån slags gruva typ xD  och vilken läskig stig. asså titta på trädens grenar. (lääässkigt!!!)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rainstar.blogg.se

Min blogg om starstable online

RSS 2.0